El Ricard i la Silvana de 1r d'ESO B, ens expliquen les activitats del mur verd

 



EXCURSIÓ AL MUR VERD


Ens van ensenyar a no llençar tovalloletes al lavabo. També ens han ensenyat què és una bassa temporal i una permanent, i sobretot a passar-nos-ho bé. El que més em va agradar va ser ficar-me a dins la bassa, m’encanten els peixos.  

La coca amb xocolata era molt bona.

Va estar tot genial!

Ricard Fernández 1r ESO B






Hola, em dic Silvana Moreno i aquesta és la meva reflexió de l’excursió:


Jo, la veritat, és que totes les activitats les he vist molt entretingudes i útils, m’ha agradat que totes les activitats van ser molt properes al medi ambient i la natura en general.


L’activitat que més m’ha agradat va ser la dels peixos que vam pescar; va ser molt divertit estar a l’aigua amb els peixos i les granotes. Les altres activitats han estat també molt bé, però sense cap dubte, la de la bassa la millor. 


L’activitat de les tovalloletes també m’ha agradat perquè vaig reflexionar una miqueta sobre tots els residus que generem els éssers humans i com podem canviar perquè no arribi tanta brossa al mar.


En general m’ha agradat molt tota l’excursió i em vaig entretenir i participar molt. M’agradaria que a segon d’ESO es tornés a fer.


Silvana Moreno, 1r ESO B








Fotografies: Teresa Nin, Ins Collblanc