4t ESO guiat per Andalusia aquest fi de curs!

Els alumnes de 4t de l'ESO, vam tenir l'oportunitat de viure una experiència inoblidable en tres ciutats increïbles i amb una cultura immensa i important sobre Espanya; Còrdova, Sevilla i Granada.

L'inici del viatge va tenir lloc en l'institut a les 23:00 del diumenge, 29 de maig, per a emprendre la ruta de nit cap a Còrdova. Una vegada arribem a la ciutat, comencem una visita guiada per la Mezquita de Còrdova sobre les 10:30 en la qual ens explicaven tota la seva història i com es va anar convertint en una església cristiana.

Seguint amb la ruta a les 16:00 pugem al bus i continuem fins a arribar a Sevilla, on ens allotgem i sopem durant dos dies a un restaurant a prop del nostre allotjament. En aquesta preciosa ciutat gaudim de les visites guiades a: la Catedral, la Giralda i de l’Alcázar

El dimecres dia 1 de juny, sobre les 16:00 sortim en direcció a Granada, l'última parada. Durant el trajecte aprofitem i fem una breu visita a la Plaça d’Espanya, Sevilla. Temps després arribem a Granada i gaudim de l’allotjament a un hotel, de la visita guiada a l'Alhambra i d’una mica de temps lliure per a nosaltres. Tristament, l’endemà, a les 10:00, ja havíem de marxar en direcció cap a la Canonja. Va ser un viatge llarg, vam arribar a les 21:00.

Per concloure, ha estat un viatge molt divertit, hi han hagut alts i baixos però la diversió mai se n'ha anat a cap lloc. Hem gaudit molt de la companyia dels professors i dels altres companys i, sobretot, de tot els llocs que hem anat a visitar. Sense dubte serà un dels viatges més inoblidables de la nostra vida.