Estudiar a l'ESO

Des de les tutories de 1r d'ESO es treballa força i des de 1r d'ESO B ens arriba un article de l'Adrià Perales Bunko, qui ens dona la seva opinió sobre l' ESO.



Aquest és un alumne despert amb moltes ganes d'aprendre i molta empenta a l'aula.

Gràcies, Adrià per col·laborar amb la revista!


👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏



Us deixem un tastet de l'article que podeu llegir sencer al nostre espai de l'estudiant: 


Hola, em dic Adrià Perales Bunko, tinc 11 anys i visc a La Canonja i avui m’agradaria parlar sobre les diferències entre primària i secundària.


Lo primer que m’agradaria destacar és que em pareix molt estrany que a l’escola només estava quatre hores i mitja i aquí a l’institut estic sis hores i mitja, o sigui dos hores més; però a l’escola m’avorria moltíssim més que a l’institut, potser és perquè a l’institut ens ensenyen coses noves cada dia i a més són interessants, [...] (...segueix a l'espai de l'estudiant).