El viatge a Roma no l'oblidarem mai!

Desprès de molta feina i esforç preparant aquest viatge ens trobàvem a les portes de l’ institut disposats a agafar l’autobús direcció l'aeroport del Prat.

En arribar a l'aeroport facturarem l’equipatge i com no, ens va tocar esperar... finalment, després d’una hora, el vol en direcció Roma de la companyia Vueling es va enlairar.

Vam arribar a Roma i un autobús ja ens esperava per dur-nos a l'hotel. Es trobava al voltant  de l'estació de Termini. Sense temps per distribuir-nos  les habitacions  ens dirigirem cap el Coliseu romà per poder gaudir d'una tarda viatjant per les ruïnes del gran imperi de tots els temps. Tant el Coliseu com el Fòrum van ser impressionants, donant-nos a entendre el gran tresor de la humanitat i les seves memòries. Aquella nit, estàvem cansats, teníem   ganes de descansar.

El sopar el teníem a un restaurant prop de l’ hotel i com no arribarem tard allí aniríem cadascuna de les nits dels dies que passaríem a la ciutat eterna.

El dimarts,després d'una nit “tranquil·la”, agafarem forces a l'esmorzar i vam anar amb metro fins al petit estat del Vaticà. Vam rebre les explicacions del guia sobre totes les mostres d'art que hi ha en aquell petit estat, contemplarem  la Capella Sixtina i  donarem una volta per la gran basílica de San Pere. Per dinar vam seguir amb la típica dieta italiana. A la tarda visitarem el castell de Sant Angelo i tot seguit  la Piazza Navona, un dels racons més bonics de la ciutat. Finalment acabarem el dia al panteó, molt cansats vam retornar al restaurant a sopar i després cap a l'hotel a intentar dormir.

El dimecres visitarem la Piazza del Popolo, piazza Spagna i com a bons turistes que som vam tirar una moneda a la Fontana di Trevi.

Dinarem al barri del Trastevere lloc típic amb  les cases descolorides i racons bonics per veure. Desprès, seguint el nostre currículum de turistes experts , vam anar a temptar la sort a la Boca della Verità, tot i que ningú es va quedar sense mà.

Tinguérem temps lliure per fer compres i tastar els gelats comprovant la fama que tenen, com sempre soparem al restaurant per  acabar a l'hotel, a desgana de tots, per “dormir-hi l'última nit”.
I així, seguint el ritme incessant del temps, va arribar l'últim dia. Aquell matí vam poder anar a fer les últimes compres. Dinarem, vam dir “Ciao” a la ciutat eterna  i marxarem amb el bus per visitar les catacumbes de Sant Calixt per continuar fins a Civitavechia on agafaríem el vaixell de tornada. Al vaixell amb els camarots, discoteca i piscina amb discomòbil ho donarem tot fent un final de festa apoteòsica.

De segur que molts de nosaltres no oblidarem aquest viatge mai!