Comiat de 4t d'ESO!

Orles, discurs i festa per finalitzar el curs!


Foto: Cote Aragoneses
El comiat de 4t d'ESO arribà amb un plec de discursos i consells realitzats pels representanst de l'AMPA, i de l'Ajuntament. Però sobretot per les paraules dedicades pel coordinador de 4t d'ESO, Casto Pastor, i la directora de l'institut Collblanc, Cristina Gispert. 

El proper mes d'agost es celebrarà el 56 aniversari d'un dels discursos més importants de la Història Contemporània, un discurs del que si em permeteu prendré la seva frase més famosa “I have a dream” Jo tinc un somni. Evidentment ni jo sóc Martin Luther King ni estem en les escalinates del Monument a Lincoln a Washington. No us espanteu que no he portat una guia sobre la història americana del segle XX. Però com ell jo també vaig tenir un somni, un somni que avui s'ha fet realitat. I aquest somni és el de veure que heu aconseguit culminar el Camí de la Secundària, per això tota la comunitat educativa del institut Collblanc, avui està de festa i volem felicitar-vos. Enhorabona a tothom per haver arribat fins aquí.

Us desitjo per tant el major dels èxits a els qui us llanceu al mercat laboral i també als quals inicieu els vostres passos en el Batxillerat o en la Formació Professional, molta sort i no oblideu el que ací heu après durant aquests anys. Aquells que passeu de curs, aprofiteu aquests dies de descans per prosseguir amb els vostres estudis amb un major impuls. Una forta abraçada per a tots, moltes felicitats i gaudiu d'aquest màgic dia.

Casto Pastor